Thursday, June 28, 2012

comel ke kau?

aku nak cite pasal kucing kat umah sewa aku nih, suka sgt mengiau sampaikan aku ase annoying sgt.. 
memang la aku nih suka kucing tapi tak tau kenapa dgn si comel nih, aku tak sayang and tak suka sgt..
habit die mengiau, makan, tido.. 

nak di cite pasal makan nih, si comel nih makan 4 kali sehari tau, kalah kitorg kt dalam umah sewa nih.. -.-"
aku tak tau la perut si comel nih tank size ape.. makan mcm tak penah kenyang.. bukan die buat ape pun, setakat makan tido jek.. tapi tahap selera makan die, memang di luar jangkaan.. o_0

penah ari tuh, pagi-pagi aku bagi die makan (bile mak die takde, i mean my housemate yg syg sgt kat comel nih) pastu aku masuk la dalam umah.. ingat dah settle la after bagi si comel tuh makan.. time aku nak sarap, si comel tuh bole ea mengiau lagi nak makan.. pergh! geram betul aku time tuh.. aku nak makan pun die nak makan jugak.. 

aku makan dgn langkah berjaga-jaga sebab tak nak si comel nih amik aku nyer makanan.. hot dog housemate aku penah kene rembat dgn si comel tuh suatu ketika dulu, memang giler la housemate aku time tuh.. kecian die.. hewhew..

aduh! geram nyer aku dgn kau kan.. korang nak tau ape si comel nih tgh buat sekarang? die bole landing & baring macam model pastu mengiau dgn nada suara yg sgt manja.. sakit ati aku tengok si comel nih.. actually comel nih kucing jantan tapi perangai die macam kucing betina.. disebabkan terlalu dimanjakan sgt dengan mak die (housemate aku), so comel nih dah macam kucing betina.. -.-

ada satu hari tuh, kucing jantan lain datang kat comel nih.. die cium-cium si comel nih (amik bau kot, aku pun tak tau sangat pasal habit-habit kucing jantan nih).. aku tak tau la comel nih ase die jantan or betina..

nak tau kenapa aku cakap camtu? sebab aku penah nampak yg si kucing jantan tuh macam nak rogol comel.. si comel tuh pulak bole relax jek kan.. terus aku lari kejar si kucing jantan tuh, mara punye pasal.. agak-agak la kalau nak mengawan pun, cari la betina.. sama-sama jantina pun nak jugak ker.. haish~

dah la, cukup entry pasal si comel nih..

see u guys in next entry..

peace.. ^_^



No comments:

Post a Comment