Wednesday, July 18, 2012

let it go~

hmm..
kenapa mesti aku tak dapat nak lupakan die, die ade jampi aku ape2 ker? (ish, ape aku ngarut nih, khurafat!)
betul jugak ape orang cakap selama nih, bila ada depan mata dihiraukan tapi bila berjauhan mula la rase rindu (jiwang karat pulak, hukhuk)
aku kena belajar lepaskan die, mungkin kenangan indah itu tak dapat dilupuskan (macam sains la pulak) tapi aku akan terus melangkah ke hadapan walaupun berat kaki ini meninggalkan dirinya..

'die bukan hak aku'

tipu kalau aku cakap aku tak rindukan die.. (sampai mimpi2 bagai tuh ape kan)
tapi die............. rindu ke kat aku? (dgn penuh pertanyaan tapi tak penah terjawab)
takpe la, biar je aku terus merindui die.. tak salah kan? bisakah aku? (bisakah yg benci disayangi..... konon2 jadi siti nurhaliza la pulak aku nih, hewhew)

-.-

huhhhh, panjang helah dilepaskan.. kan best kalau bangun dari tidur jek, masalah dah takde..
kadang2 aku menangis sebab tak tahan sgt rase sebak, sayu, rindu (dan segalanya la senang cite) 
lega sikit bila aku dapat nangis, ibarat aku hilangkan sikit beban sakit hati aku nih..
walaupun begitu, aku tetap akan terus senyum utk menutup segala kedukaanku itu.. biar lah die nampak aku dengan wajah yg ceria, bukan wajah hatiku ini.. :'))

i'll smile and smile................

that's all for today..
next entry will come soon..

:))

No comments:

Post a Comment